יו טיוב הוא הטלוויזיה הגדולה בעולם. הוא מנוע החיפוש השני בגודלו ברשת (אחרי גוגל), הוא מקדם אותך במנועי חיפוש, והוא אתר חברתי עם קהילת גולשים עצומה. – בקיצור יו טיוב הוא אחד מהכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר שעומדים לרשותך ברשת היום – אחת הדרכים המובילות לניהול קמפיין שיווקי ממוקד.
אם אין לכם עדיין חשבון משתמש בגוגל (כמו למשל Gmail או כל שירות אחר של גוגל), עליכם ליצור חשבון יוטיוב חדש (שהוא גם חשבון גוגל).
בעמוד הראשי של אתר יוטיוב, הקליקו על הלחצן “היכנס” אשר נמצא בצד שמאל למעלה.
יפתח חלון כניסה למשתמשים רשומים.
אם עדיין אין לכם חשבון יוטיוב, לחצו על הלחצן ” Create an account” או “צור חשבון“.
כעת יפתח חלון לבחירת שם חשבון, סיסמה ומילוי הפרטים שלכם, מלאו את כל הפרטים המבוקשים ולחצו על כפתור next step (או “השלב הבא”)שבתחתית המסך
במידה ומלאתם את כל הנתונים המבוקשים כנדרש, יפתח חלון ה “ברוך הבא!”
בכדי לחזור לאתר יוטיוב הקליקו על הלחצן “חזור אל Youtube” (Back to youtube).
הגעתם חזרה לאתר יוטיוב, אך לפני שתגשו לעבודה אתם מתבקשים לבחור את נושאי הערוצים המועדפים עליכם, הקליקו על כפתור NEXT או “הבא“.
כעת יפתח חלון עם רשימה של ערוצים פופולריים, עליכם להוריד את הסימון מערוצים אשר אינם מעניינים אתכם ולאחר מכן הקליקו על כפתור SAVE או “שמור“.
כעת אתם שוב באתר יוטיוב כחברים רשומים. אתם יכולים להתחיל לבצע פעולות עם האתר כפתיחת ערוץ סרטונים שלכם, העלאת סרטונים, שליחת תגובות לסרטונים של אחרים, דירוג סרטונים ועוד …
אין כמובן טוב יותר מלצפות בסרטון הדגמה מיוטיוב עצמו, לכן מצאנו בשבילכם סרטון שמצאנו בחיפוש אקראי ומתאים לצרכינו
בסקירה הבאה נראה כיצד הופכים ערוץ סרטונים לערוץ הנראה עיסקי ומקצועי
לפניכם סרטון נחמד הסוקר בקלילות את השינויים האחרונים ביו-טיוב 2013 ואילו אפשרויות תמצאו לעיצוב הערוץ שלכם, סרטון זה נותן הסבר ממצה על אפשרויות העיצוב.
חשוב לזכור: עצבו את הערוץ ברוח המותג שלכם ומשכו את הגולשים לצפות בסרטים בתוך הערוץ. ובבואכם לבחור שם לערוץ – הקפידו על בחירת שם שמייצג אתכם בצורה המיטבית.