הגדרת תיבת דואר אלקטרוני על שרתי דוטקום

פורומים עזרה / הוראות שימוש / כתבות מקצועיות … ושאר ירקות הגדרת תיבת דואר אלקטרוני על שרתי דוטקום

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #642
      דוטקום
      מנהל בפורום

        כאשר תוגדר עבורכם תיבת דואר חדשה על השרתים שלנו תקבלו מאיתנו מספר פרטים:

        1. כתובת הדואר החדשה שלכם (שמשמשת גם כ”שם המשתמש”) – YOUR-NAME@YOUR-DOMAIN.CO.IL .
        2. סיסמה
        3. כתובת שרת דואר יוצא (שהיא זהה לכתובת שרת הדואר הנכנס) – mail.YOUR-DOMAIN.co.il
        4. כתובת לגישה אל תיבת הדואר שלכם ישירות מהרשת : webmail.YOUR-DOMAIN.co.il (אין צורך בתוכנת דואר כלשהי – גישה מהרשת בכל שעה ומכל מקום).

        במאמר זה תקבלו את ההדרכה להגדרת פרטי חשבון הדואר שלכם בתוכנת אאוטלוק של מיקרוסופט (ההגדרות בתוכנות אחרות די דומות).
        יצאנו מהנחה כי הנכם משתמשים בגירסת אופיס 2010 שהנה הנפוצה ביותר (העיקרון דומה מאד בכל גירסאות האאוטלוק/אופיס, אך מיקומי הלחצנים והכפתורים השונים קצת משתנה מגירסה לגירסה).

        פתחו את תוכנת האאוטלוק שלכם ולחצו על “קובץ” (או FILE בגירסה האנגלית) ואז על “הוספת חשבון” (או על “הגדרות חשבון” אם אתם משנים הגדרות חשבון שכבר קיים אצלכם)

        הגדרת חשבון דואר באאוטלוק

        לאחר הלחיצה על כפתור הוספת החשבון תיפתח לכם תיבת דיאלוג שנקראת “הגדרות חשבון אוטומטי” , איננו רוצים הגדרות אוטומטיות ולכן סמנו את “קבע באופן ידני את תצורת ההגדרות …..” ולחצו על כפתור “הבא

        אאוטלוק - קבע באופן ידני את הגדרות חשבון הדואר

        שוב תיפתח לכם תיבת דיאלוג שכותרתה “הוספת חשבון חדש” ובה רק ודאו כי מסומן “דואר אלקטרוני באינטרנט” ולחצו על כפתור “הבא

        שירות דואר אלקטרוני באינטרנט

        כעת נפתחה לכם תיבת פרטי חשבון הדואר והיא המקום בו מוכנסים הפרטים הרלבנטיים.
        לאחר שתסיימו למלא את התאים מימין (ראו צילומסך למטה) לחצו על הכפתור של “הגדרות נוספות

        הגדרות פרטי חשבון דואר באאוטלוק

        לחיצה על כפתור “הגדרות נוספות” יפתח לכם תיבת דיאלוג נוספת (האחרונה) ובה יש לבחור את הטאב “שרת יוצא” ולסמן את שתי האפשרויות העליונות (“השרת שלי דורש אימות” ו- “השתמש באותן הגדרות” ) – כמו בצילומסך שלמטה:

        הגדרות מתקדמות באאוטלוק

        כעת (לא חובה, אבל מומלץ בהחלט) עברו לטאב האחרון “מתקדם” ושם הורידו את הסימון מהתיבה “השאר עותק של ההודעות על השרת – סימון זה יגרום לתיבת הדואר שלכם להתמלא עד גדותיה עד שתתמלא לחלוטין ותתחיל להחזיר מיילים אל השולחים

        הורדת הסימון של השארת הדואר האלקטרוני על השרת

        כעת כל שנותר לכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור “אישור” שיסגור את תיבת “ההגדרות המתקדמות” ואז על “הבא” בתיבת “הגדרות החשבון” .

        כעת אאוטלוק ינסה לשלוח ולקבל מיילים ויבדוק אוטומטית את ההגדרות, אם נסיון זה מסתיים בהצלחה, חשבון הדואר שלכם מוגדר באאוטלוק בצורה הנכונה ביותר האפשרית.

        זכרו כי כל חשבון דואר שלכם תוכלו לנהל גם ישירות מהרשת ( webmail.YOUR-DOMAIN.co.il ) – ראו את פרטי החשבון שקיבלתם ….
        לשם כך אין צורך באאוטלוק, או כל תוכנת דואר אחרת הגישה אפשרית מכל מקום ובכל שעה
        תוכלו לייבא אל ה- WEBMAIL גם את רשימת אנשי הקשר שלכם בפורמט CSV, ישירות מאאוטלוק …

        =================================================================

        אם הכל מוגדר כהלכה ומיילים עדיין לא נשלחים מתוכנת הדואר שלכם, סביר להניח שספק האינטרנט שלכם (ISP) חוסם את יציאה (פורט) 25 , על מנת לעקוף את העניין, לחצו על טאב “מתקדם” ב”הגדרות נוספות ושנו את הפורט של ה- SMTP ל- 587  

        הורדת הסימון של השארת הדואר האלקטרוני על השרת

    מציג 0 תגובות משורשרות
    • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.